2017. június 13., kedd

Álomszuszék

Szundi kendőt jómagam még sosem horgoltam, de már régóta szemezek vele. Szerintem nagyon aranyos és igazán bababarát kis holmi. Rengeteg ötletet és mintát lehet találni hozzá a neten, de tulajdonképpen végtelenül egyszerű: horgolunk egy négyszögletű, vagy többszögletű kendőt, és erre rávarrunk egy amigurumi fejet, esetleg mancsokat/kezeket is. Én most egy nyuszisat készítettem, mert ez volt a kérés. :) Az én nyuszis szundi kendőm kép alapján készült, némi kreamojzás beütéssel. 
Hogy még biztonságosabb legyen, a tömőanyagot nejlon anyagba tuszkoltam bele (feláldozva egy harisnyanadrágot :) ) , így hozva létre egy kis labdacsot, amit aztán körbehorgoltam. Erre azért volt szükség, hogy a műszálas tömőanyag semmiképpen se kerülhessen ki a horgolás pici résein. A fülekbe és mancsokba pedig egyáltalán nem került tömőanyag. A felhasznált fonalak mind 100% -ban pamutból készültek, ami könnyen tisztítható. És minél többet lesz használva, annál puhább lesz. :) 








Fonal: Catania
Tű: 3,0 és 2,5

4 megjegyzés:

  1. Nagy kedves, szép tónusú nyulacska lett. :-)

    VálaszTörlés
  2. nagyon aranyos. csodálom a horgolásod, olyan egyenletes, mintha géppel csináltad volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! :) Eddig titkoltam, de horgoló biorobot vagyok. :D :D

      Törlés