2017. május 2., kedd

Szotyiék, avagy a fonaltesztelés harmadik felvonása

Először is köszönet az 1001 Fonal csapatának, hogy ismét tesztelhettem egy fonalújdonságukat! 4 gombolyagnyi pihe-puhaságot kaptam, hogy alkossak belőlük, a tapasztalataimat pedig osszam meg Veletek. A fonal neve pedig: Phil Cabotine



A jobb felső fonal eredtileg szépséges halvány kék, de a fotón ez annyira nem látszik. :)


A fonalról csak jókat tudok írni, szerintem amigurumi horgolásra lett teremtve, bár e tekintetben elfogult vagyok. Egész biztos, hogy csomó klassz dolgot lehet készíteni a Phil Cabotine-ból, például puha takarót, vagy meleg kardigánt, vagy bármilyen babaholmit. Én figura horgolására teszteltem, arra pedig tényleg tökéletes. Eddig is szerettem pamut és akril keverék fonallal dolgozni, mert általábban sokkal puhábbak, mint a sima pamut fonalak, de van tartásuk és strapabírók. Ez mind igaz a Cabotine-ra is, hihetetlenül puha, kicsit vastagabb fonal, ami azt jelenti nálam, hogy 3,0-as tűvel horgolva is szoros felületet ad (én általában 2,5-es tűt szoktam használni amigurumiknál). Egyáltalán nem "szöszös", és bár még nem próbáltam, de valószínű, hogy tisztítani sem nehéz. Szóval tényleg szuper fonal, érdemes kipróbálni. :) 

Ebben a bejegyzésben pedig színre lép a Kreamojza nemzetség legújabb két tagja, a harmadik fonaltesztelés két főszereplője: Szotyola Béla 1. és Szotyola Béla 2., azaz Szotyiék, a lajhárok. Már régóta szemezek ezzel az érdekes kis állattal, hogy jó lenne fonalba "önteni", ez a fonaltesztelés pedig megadta a végső lökést, hogy megpróbálkozzam a lajhár horgolással. Szotyiék azonban nem adták könnyen magukat, hosszasabb kísérletezés eredményei ők, ezért nem is lettek teljesen egyformák. Szotyola Béla 1. természetesen az idősebb, ő készült el előbb, aztán úgy éreztem, hogy néhány apróbb változtatást kipróbálok, így született meg Szotyola Béla 2. Mindketten ölelésre termett, jólelkű, vidám kis jószágok, akik mérhetetlen nyugalommal tűrik a nyúzást. Annak ellenére, hogy eredetileg nem túl aktív állatok, Szotyiék sok mindent kipróbáltak. Kiderült, hogy szeretnek fára mászni, várfalon pihengetni, kicsi lányok nyakában utazni, táskán lógni. Egymást is nagyon szeretik, de a lejobban apró karok ölelésében érzik jól magukat. Mivel már megkaptam a rendelést egy lányosabb verzióra is, Szotyiék családja hamarosan bővülni fog. :) 



Szotyola Béla 1.



Szotyola Béla 2.



Csak hogy bizonyítsam, tényleg sok mindent kipróbáltak. :)



A fán csimpaszkodás is megy Szotyola Béla 2-nek, köszönhetően a mancsára varrt patentnek. :)



Egy darabig a táskámba csimpaszkodva utaztak.



Egymással is igen jóban vannak, bár ahogy testvérek között lenni szokott, előfordul náluk is némi cívódás.



Szelfi lajhár módra. :) 
Minta: Szotyi, a lajhár (saját)
Tű: 3,0

3 megjegyzés:

  1. Én nem csodálom, hogy így megbecsülik ezt a két figurát, szívmelengetően kedves lények lettek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!! :) Bevallom, még nem kísérleteztem ennyit egy figurámmal sem, de megérte. :) :)

      Törlés
  2. Nagyon helyesek :) Pont vettem én is ilyen fonalat, stóla készül majd belőle :)

    VálaszTörlés